Handcuffs|Zourry

Halii!:) Meghoztam a várva várt bejegyzést, merthát elég rég volt már új, ami miatt remélem nincs nagy harag:) Kellemes olvasást, pötyögjetek egy véleményt, lepjetek meg!:) 
Kellemes olvasást!:)

Taylor xx
         Handcuffs


Sietősen indultam le a nappaliba, s az ott lévő ablakon másztam ki, magam mögött hagyva mindent, vagyis csak én gondoltam azt. Fejemre húztam kapucnimat, majd maszkomat, és egyenesen rohantam London mocskosabb részére sietve. Ám ez nem ment végbe, mert meghallottam hátam mögül a rendőrautók jellegzetes szirénáját. Ziháltam, a szívem a fülemben dobogott, pulzusom az egekbe volt. Egy rendőrautó állt meg előttem, teljesen sarokba szorítva. Tincseim homlokomhoz tapadtak, légzésem szapora volt,  a ruhám pedig véres. És, hogy ez ki vére volt? A volt főnökömé, Jason Brown-é.
A rendőrautóból azonnal kipattantak, s fogtak rám egy-egy fegyvert.
- Maradjon ott, és eszébe ne jusson megmozdulni, vagy golyót röpítek a fejébe! Kezeket fel!  – egy mély kiáltás hallatszott hátam mögül, majd egy kattanás. A pisztoly élesítve. Ajkamba haraptam, majd kezeimet magam elé emeltem. Tudtam, hogy itt még nincs vége. Mármint, nem nehéz elcsábítani egy pasit, még ha nem is meleg.
Egy mellkas simult hátamnak, majd egy zsaru megragadta a kezemet, s hátul összebilincselte.
- Láttuk kijönni Mr.Brown házából, és minden jel arra utal, hogy maga ölte meg! – a kihallgató terem tele volt füsttel, mert az a két idióta akik előttem ültek, telepöfékelték az egész helyet. A kezeim bilincsbe feküdtek az asztalon, ahol az egyik telefonja foglalt helyet, s a hangfelvevő, bekapcsolva. Ja! És, azt említettem, hogy majdnem tökön rúgtam az egyik nyomit, ezért sokkoltak?
Azt viszont meg kell hagynom, hogy meglehetősen helyes rendőr pasikat kaptam. Az egyik pici, borostás, formás seggű, barna hajú, és hihetetlenül szép szemű. A névtáblája alapján: Tomlinson. Egyébként a neki olyan kis érdes hangja volt, de vadítóan szexi. Mialatt próbáltak kihallgatni, sikeresen elképzeltem, ahogy rajtam vonaglik az a csoda, a nevemet nyöszörögve. Tényleg! Milyen lenne, itt, az asztalon csinálni? Mi lenne, ha mind a kettőt magamévá tenném? Ugyanis a másik sem volt rossz bőr. Hmm...
Éjfekete haj, borosta, csoki barna szemek, mély, rekedtes hang, és szintén jó segg. Komolyan, kész kínzás itt ülni előttük.  Ő valamivel izmosabb, mint a másik, de nem annyira eget rengetően. Igaz, a felsőjén rendesen kirajzolódnak mellizmai, s ott virít nála is a névtábla: Malik.
És csak hadartak, hadartak, mondták ezerrel, én pedig teljesen elmerengtem, mert nem értettem, hogy a picsába vehettek fel ilyen kurva helyes srácokat rendőrnek? Mondjuk, szerintem a magam módján én sem vagyok csúnya, sőt! A csajok bomlanak értem, de én még sem vagyok oda a női nemért, így maradnak a farkak.
- Mondja csak, Mr.Styles, figyel maga egyáltalán? – most nem az a mély, mit sem törődöm hang szólt hozzám. Most valami más. Tomlinson! 
Fejemet felkaptam a társa mellkasáról, s egyenest a tengerkék íriszekbe meredtem.
- Sajnálom, sokkal jobban lekötött az, hogy kielemezzem magukat, és elkönyveljem magamban, mennyire Isten pasik – vigyorogtam, miközben reakciójukat figyeltem. Malik kifújta a füstöt, s elnyomta a nikotinos szálat, felállt, majd bezárta az ajtót. Itt olyan kihallgató volt, amiben nem volt ablak, így csak mi voltunk. Mi. Hárman.
Malik Tomlinson-ra nézett, majd lehuppant mellé.
- Szóval, miért is ölte meg Brown-t? – tette fel a következő kérdést Malik. De jó! Kérdezz-felelek. A kedvencem!
- Több havi bérrel is lógott, én pedig megelégeltem ezt, ezért elmentem hozzá – rántottam vállat, majd ajkamba haraptam. És ezt mind a kettő figyelemmel kísérte. Lepillantottam kezemre, amiket szoros bilincs fogott össze.
- És aztán mi történt? – Tomlinson előre dőlt, megtámaszkodott az asztalon, s úgy próbált velem szemkontaktust felvenni. A kis butus, azt hiszi, hogy ezzel a tekintettel bármit is kiszed belőlem. Ugyan kérem!
- Beszélgettem vele, épp Whiskey-t töltött nekem, mikor benyögte, hogy jövőhónapban tud csak kifizetni, addig is legyek meg valahogy. Erre én gondolkodás nélkül rántottam fegyvert, és lőttem tarkón a picsába – a vége fele hangom rekedtesebb lett, és csak úgy köptem a szavakat. A két rendőr egymásra nézett, majd Malik szólalt fel.
- Ezért akár egész életében a rácsok mögött fog kuksolni  - hangja unottan csengett, miközben hátra dőlt székébe és várta reakciómat. Nem szóltam semmit, csak néztem gyönyörű csokoládé barna szemeibe, lábaimat szorosan zártam össze, de sehogy sem volt jó. Hatalmas merevedéssel küszködtem, ami nem a legkellemesebb, plusz még izzadtam is, de nem az idegességtől.
Ha nem lettek volna akkor, és ott kibilincselve a kezeim, fix, hogy már rég megdugtam volna mind a kettőt. Vajon mekkora méretekkel rendelkeznek?
- Jól van, Mr.Styles, vagy esetleg ennyire megijedt a börtön gondolatától, ahol konkrétan seggbe fogják kukizni? – Tomlinson vigyora konkrétan kettészelte arcát, miközben erőszakosan fúrta tekintetét enyémbe. Felröhögtem, fejem előre bukott, s ajkamba haraptam. Ez vicces.
- Nem hagynám, hogy néger farkak mozogjanak bennem – mondtam egyszerűen, s felpillantottam, hogy lássam reakciójukat, amit konkrétan csak le kellett volna fotózni. Mindkettő elnyílt ajkakkal bámult rám, kezüket ölükbe nyomták, s konkrétan egyszerre haraptak alsó ajkukba. Csak nem felizgultak?
- Na mi van, elvitte a cica a nyelvüket? – vigyorogtam, miközben önelégülten pillantottam rajtuk végig.
- Szerintem elég a szavakból! – Malik hangja az eddigieknél is mélyebb volt. Felállt, majd felém lépett. Felrántott alkaromnál fogva, majd konkrétan rálökött az asztalra. Nagyot nyeltem, majd ajkaimba harapva néztem rá. Nem szólt semmit, csak ajkaimra nyomta száját. Elvigyorodtam, majd azonnal csókolni kezdtem, mielőtt ő kezdett volna bele. Éreztem, hogy gyengül a bilincs, mely’ csuklóimat fogta össze, kisvártatva végleg lehullt. Kezemet azonnal a sötét tincsek közé vetettem, miközben meghúztam Malik alsó ajkát. Felmordult, megmarkolta pulcsimat, s egy cuppanással elszakadt tőlem. Megnyaltam számat, és felálltam. Kissé még ziháltam, miközben lepillantottam rá. Sokkal alacsonyabb volt nálam, s ez kibaszottul tetszett. Hallottam, hogy Tomlinson a hátam mögött ráhuppan az asztalra, majd már csak csókjait éreztem meg nyakamnál. Beleharapott a bőrömbe, amit kegyetlenül meghúzott. Felmordultam, s megragadtam Malik derekát. Reagálni sem tudott, de én már nyaltam-faltam. Kezét bevezette tincseim közé, melyeket meghúzott, közben pedig ágyékát enyémnek nyomta. Felnyögtem, erősebben markoltam bele öve alatt derekába, s simítottam le fenekére. Tomlinson tovább csókolta-szívta nyakamat, konkrétan minden pontra vörös pecsétet nyomott, de engem kifejezetten nem zavart. Sőt! Éreztem, hogy kezével hátulról átkarol, majd lesimít övemhez, ahol már igazán gondba volt férfiasságom. Elszakadtam Maliktól, majd nyakára tapadtam. De ellőtte nedves csíkot húztam férfias borostáján, és megnyammogtam fülcimpáját, amit egy férfias nyögéssel díjazott. Lehúzta rólam pulcsimat, míg Tomlinson elkapta kezét ágyékomról, és a fekete pólómat száműzte a földre. Vigyorogva néztem rájuk. Mindkettő elnyílt ajkakkal nézett mellkasomra. Beharaptam ajkamat, s Tomlinson felé fordulva lehúztam egyenruhája felső részét, s nyakára tapadtam. Végig nyaltam ütőerén és ádámcsutkáján. Rekedtesen felnyögött, végig simított hátamon, lábait széttárta, mire közéjük álltam, és végig simítottam formás combjain ágyéka felé haladva.
Malik ágyékát nekem nyomta, mire az előttem álló fülébe nyögtem, s kikapcsoltam övét. Éreztem, hogy az én nadrágszíjam is meglazul, majd nadrágom a földre hull, amiből később kiléptem. Végig csókoltam az előttem ülő nyakát, vállait, végül kulcscsontját harapdáltam. Eközben egy kéz siklott hátulról bokszerembe, végig cirógatva alhasamon, előröl pedig lehúzta két másik a bokszeremet. Konkrétan már meztelen voltam előttük. Elléptem egyet Tomlinsontól, miközben éreztem, hogy Malik marokra fog. Egy rekedtes, reszelős nyögés szakadt fel torkom mélyéről, s fejemet hátra döntöttem. Egy kéz siklott végig mellkasomon, V-vonalamnál megállva, s puha ajkak tapadtak kulcscsontomra. Légzésem rendezetlen volt, főleg, mikor Malik leguggolt elém. Tudtam mi fog következni, s ennek hatására előnedvem végig folyt farkamon, vagyis nem. Malik ajkai közé zárta tagomat, miközben lenyalta a nedvet. Azonnal beletúrtam tincsei közé. Pulzusom megemelkedett, ajkaim elnyíltak, melyeken nyögések jöttek ki, s halkabb szitokszavak, de ez őket nem zavarta, sőt! Képes lennék tétet tenni rá, hogy élvezték, ahogy szidom az anyjukat.
Tomlinson ajkai elszakadtak testemtől, de nem sokáig, a kis mohókat heréimen éreztem meg. Ha lehet még az eddigieknél is nagyobbat nyögtem. Beletúrtam mindkettő hajába, lábaim megremegtek, izmaim feszültek. Tomlinson konkrétan bekapta jobb, majd bal herémet, amikkel „játszani” kezdett. Éreztem, hogy már közel vagyok, homlokomon pár izzadság csepp csordult végig. S mindezekre rátett az is egy lapáttal, hogy Malik kíméletlenül mozgatta fejét farkamon, fel-majd le.
Miután felváltva nyomták farkamat szájukba, végül mindkettő arcára élveztem, ők pedig lenyalták egymás arcáról. Először megszabadítottam Malik-ot a felesleges ruhadaraboktól, s Ő ezek után az asztalra feküdt. Tenyerébe köpött, párszor végig húzta azt farkán, s Tomlinson-ra pillantott. Már attól állt újból a cerkám, mikor magába fogadta Malik egész hosszát. S, ami még ennél is jobban meglepett, hogy még az én farkam is befért volna abba a kis lyukba.
Nem baj, hamarosan.
Felhúztam Malik lábait, miközben Tomlinson vonaglott felette. Mind ketten nagyokat nyögtek, az 
utóbbi fenekén ott volt partnere kézlenyomata, ami vöröslött. Elvigyorodtam, majd bekaptam egy 
ujjamat, s Malik bejáratát bekentem nyálammal, majd farkamat is.
Megmarkoltam térdeit, s szó nélkül vágódtam belé. A hirtelen tettől hatalmasat nyögött, hangja 
még el is csuklott. Elvigyorodtam, arcomat Tomlinson nyakhajlatába fúrtam, majd kezemet farkára 
vezettem. Csípőmmel azonnal mély döfésekkel sújtottam Malik kerek fenekét, s majd’ elélveztem a 
szűkös, meleg helytől. Hármunk nyögése konkrétan egybeforrt, Tomlinson egész testtel hozzám 
nyomult, arca kipirult, szemeit szorosan lehunyta, s felváltva morogta nevünket, miközben 
megállíthatatlanul mozgott Malik kemény szerszámján. Aki ajkait harapdálta, fejét hátra 
döntötte, s néha elmorgott néhány szitokszót.
Élvezet volt nézni ezt a két pasit, ahogy túlfűtve igyekeznek tartani kitörő vágyaikat, kevesebb 
sikerrel.


  
        The End

Megjegyzések