Hidden | Zigi | Prológus


                                   
                                                                    *Gigi*
Ez volt az a nap, amikor először jött be az ügynökséghez. Ragyogó barna szemei  azonnal megbabonáztak, azonban akkor még semmi esélye sem volt annak, hogy valaha bármi közünk is legyen egymáshoz. Emiatt hamar le is mondtam róla. Ám a "sors" más utat szánt nekünk. Egyre többször jött be Perrie-vel az ügynökséghez. Néhányszor még közös fotózásra is sor került...Na,de mindent szépen az elejéről...

Nyöszörögve keltem fel az ébresztő hangjára. Kezembe vettem a mobilomat és félig csukott szemmel kapcsoltam ki az ébresztőórát. Még feküdtem egy pár percet, majd kikeltem a pihe-puha ágyból és a fürdőszobába mentem. Gyorsan lezuhanyoztam, megtörölköztem,majd felvettem a rövidnadrágom és a trikóm. Hajamat felkötöttem, halványan kisminkeltem magamat, majd visszamentem a szobába. Felkaptam a táskámat, telefonom a zsebembe csúsztattam és lementem reggelizni. Készítettem egy tál müzlit, elfogyasztása után a tálat a mosogatóba tettem és felvettem a napszemüvegem a pultról. Cipőmbe bújtam és gyalog indultam az ügynökség felé, mivel nincsen messze. Mikor odaértem felmentem a lépcsőn, a második emeletre a 3-as számú fotóstúdióba. A fotós éppen a kamerát állítgatta, mikor beléptem. Köszöntem mindenkinek, majd leültem egy székre, amíg vártuk Perrie-t. Ő egyébként jó fej, de a pontosság abszolút nem az erőssége. 

Nagyjából negyed órával a megérkezésem után megérkezett Perrie. Oldalán egy hollófekete hajú, középmagas srác volt, aki szorosan húzta magához a lányt derekánál fogva. Köszöntek a többieknek, majd odajöttek hozzám.
- Szia, Gigi - ölelt meg Perrie mosolyogva.
- Sziasztok - kuncogtam fel halkan. 
- Oh tényleg Gigi, ő itt Zayn. Zayn, ő Gigi - harapott ajkába, mire én mosolyogva nyújtottam kezet a srácnak.
- Szia, örülök,  hogy megismerhetlek. Sokat hallottam már rólad - néztem kuncogva Perrie-re, mire ő teljesen elvörösödött.
- Szia, én is hallottam már egy s mást rólad - kuncogott Zayn és rám kacsintott.  Felkuncogtam és elmentünk Perrie-vel átöltözni. Aznap néhány új Nike cipőhöz adtuk az arcunkat, illetve a lábunkat. Egy szűk fekete rövidnadrágból és egy neonsárga haspólóból állt az én szettem. Ehhez egy szürke,neon talpú cipőt kaptam. Perrie-n is hasonló összeállítás volt csak más színben. A hajunkat simán copfba fogták és egy-két tincset begöndörítettek. A fotózás viszonylag gyorsan lement, miközben Zayn végig ott ült oldalt. Azt hittem majd unottan nézelődik majd, vagy a telefonját nyomkodja,de nem. Teljes odaadással figyelt minden mozzanatot. A fotózás után visszavettük a saját ruháinkat. Felkaptam a táskámat és már vágtattam volna kifelé mikor Perrie elkapta a karom.
- Hova-hova ilyen sietősen,kisasszony? - kérdezte kuncogva mire csak megforgattam a szemeimet - Gyere el velünk kajálni. Már mindjárt dél.
- Háááát.....Meggyőztél - mondtam kuncogva és elmentem velük egy közeli étterembe. Ebéd közben kellemesen elbeszélgettünk, majd megköszöntem a meghívást és elköszöntünk egymástól. Otthon egyből az ágyba dőltem. Még csak 1 óra volt,de nem is szándékoztam aludni. Csak fel kellett dolgoznom a Zayn nevű félisten látványát.


Sziasztok!
Meg is érkezett az első irományom erre a blogra,ami egy több részes történet lesz. Ez a rész egy kicsit rövid lett,de hisz csak a prológus és a többi rész majd hosszabb lesz.

xxBrooks

Megjegyzések

  1. Szia Brooks! 😊
    Engem érdekelne. Bár ez lesz az első heteró sztori,amit olvasni fogok. Igyekszem mindig komizni majd.
    💖

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése